Massage en klankschalenconcert voor KiKa

Op zondag 10 juni 2018 zijn er verschillende massages en een klankschalenconcert in buurthuis De Wachter in Alkmaar. De opbrengst komt geheel ten goede aan stichting KiKa die onderzoek doet naar het bestrijden van kanker bij kinderen.

Bezoekers kunnen op zondag 10 juni a.s. kennismaken met verschillende massages, waaronder stoel-, drukpunt- (Shiatsu), ontspannings-, sport-, voetreflex- en Oosterse massage. Deze worden gegeven door ervaren masseurs in het sfeervolle buurthuis De Wachter aan de Oudorperdijkje 65 in Alkmaar.

massage

Prijzen en behandelingen

Een stoelmassage van 15 minuten en een bankmassage van 30 minuten kosten 10 euro per deelnemer. Voor het klankschalenconcert van zestig minuten vragen wij een bijdrage van 10 euro per deelnemer. Betalen kan op de dag zelf, de toegang tot De Wachter is gratis.

Vooraf aanmelden

Wie een behandeling wilt, moet zich voor donderdag 7 juni aanmelden via het mailadres l.spaans@vereniging1800helptkika.nl of bellen met 06 27 45 72 45. De massages vinden plaats tussen 10.00 en 16.00 uur, het klankschalenconcert is van 13.00 tot 14.00 uur. Deelnemers van de massage worden verzocht zelf drie (grote) badhanddoeken mee te nemen. Voor het concert adviseren we een kussen en/of deken mee te nemen. De stoelmassages vinden plaats over de kleding heen; daarom worden knellende niet- katoenen shirts afgeraden. Voor de (bank)massages geldt: draag geen te strakke broeken.